Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Reklamacje

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien po skontaktowaniu się z nami. Odradzamy wysyłanie do nas czegokolwiek bez uprzedniego kontaktu z nami.
  2. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek wysyłanych za pobraniem.
  3. Koszty związane z odesłaniem towaru uszkodzonego w czasie wysyłki lub wysłanego błędnie, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki, rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  4. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Uwaga! Jeśli odebrany przez Ciebie towar jest niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez e-mail – postaramy się rozwiązać ten problem jak najszybciej.

Zwroty

Zgodnie z Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

  1. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru w momencie zakupu wraz z odpowiednimi kosztami dostawy. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 3 dni roboczych przelewem bankowym na konto, z którego przelew przyszedł lub, w przypadku płatności za pobraniem, na konto wskazane przez klienta.
  2. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.